Procedura wnioskowania o licencje klubów, zawodników, trenerów i sędziów Polskiego Związku Gimnastycznego
Polski Związek Gimnastyczny nadaje licencje klubowe, zawodnicze, trenerskie i sędziowskie uprawniające do uczestnictwa w systemie sportu gimnastycznego w Polsce.
Do wnioskowania o poszczególne licencje należy spełnić następujące formalności.
Od 2018 roku wszystkie dokumenty podbite i podpisane należy ZESKANOWANE przesłać POCZTĄ ELEKTRONICZNĄ w formacie .pdf na adres licencje@pzg.pl.
Zgody na przetwarzanie danych osobowych i wizerunku należy przesłać w oryginale pocztą na adres Biuro PZG, ul. Ratuszowa 11, 03-450 Warszawa.
Należy zwrócić uwagę na jakość przesyłanych dokumentów. Muszą być to kopie wyraźne i czytelne, żeby można było bez problemów odczytać wszystko co znajduje się na dokumencie. W przypadku niedostatecznej jakości kopii dokumentu, procedura zostanie wstrzymana, a klub będzie proszony o ponowne zeskanowanie i przesłanie dokumentu.
Oryginały dokumentów powinny być archiwizowane w klubie i w przypadku kontroli klub ma obowiązek je udostępnić.
Przypominamy, że w pierwszej kolejności należy otrzymać licencję klubową, czyli spełnić wszystkie formalności związane z przyznaniem licencji klubowej. Po przyznaniu licencji klubowej na danym rok można wnioskować o licencje zawodników, trenerów i sędziów.
Spełnienie wszystkich formalności i akceptacja w systemie elektronicznym (przez pracownika Biura PZG) jest równoznaczna z przyznaniem i lub przedłużeniem licencji.
Kluby, aby otrzymać licencję klubową PZG na bieżący rok, a tym samym rejestrować swoich zawodników oraz przedłużać im licencję muszą przesłać elektronicznie do PZG następujące dokumenty:
Wszystkie w/w dokumenty muszą być dostarczone do biura PZG w oryginale. Złożenie powyższych oświadczeń jest jednorazowe i obowiązuje do czasu zmiany przepisów lub odwołania wyrażonej zgody.